Post by saraldeolasi on Feb 16, 2022 22:29:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bottle Flip 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bottle Flip 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kaikkea ▞▞▞
▞▞▞ Bottle Flip 3D 2022 version ▞▞▞
Game of Warriors ยุทธศาสตร์ mdel
Sugar daddy incontri gli esempi di profilo, Dating site zeeland ...
tosi hyvä paljon vaikea mut kyllä ei kentät vedän😀
Bottle Flip 3D Gündelik lqbn
Hauskaa ja helppoa😁 Latasin pelin, joten se oli hauskaa ja helppoa, mutta sitten jouduin poistamaan se vie liikaa tilaa. Olen edelleen pelin rakkaus😁 Rakastan peliä lataan sen uudelleen kun poistan jonkun muun pelin Pidän pelistä edelleen todella paljon ja sillä on hyvä nimi pullon käännettävä 3D super hyvä nimi ja siinä ei juuri ole minulle mainoksia. Rakastaa peliä, anna sille 5 tähteä.😁
Tämä peli on hyvä, mutta miksi se ei pelasta, läpäsin kovan tason jäljellä ja minun piti tehdä se uudelleen korjata tämä
Paavo
paska
Rakastan tätä peliä, sillä siinä ei ole juuri lainkaan mainoksia ja se tekee siitä nautinnollisen. Osa pelistä (suosikkiosani) on, että voit säästää helmiä saadaksesi uuden käännettävän asian.
Pelattavissa ilman Internet-yhteyttä. Muuten vain mainoksia. Jos kieltäydyt tietojen jakamisesta, saat viestin, jossa sinua pyydetään korjaamaan se. Ahne. Viikoittainen mainokseton maksu tulisi katsoa rikokseksi. Vakavasti.
Aivan liikaa mainoksia. Flip-äänellä on valtava viive ja se on todella väärässä paikassa. Näyttää siltä, että kehittäjät eivät ole tehneet mitään vaivaa tehdäkseen siitä nautinnollisen. Lisää vain tämä satunnainen "wind_dash.mp3" äänitehosteeksi. Absoluuttista ajanhukkaa. Eikä hyvällä tavalla.
Rakastan sitä, rakastan sitä, koska olen todella hyvä pullon kääntämisessä ja se saa minut tuntemaan oloni onnelliseksi. Pidän myös erittäin paljon siitä, että pullot voi kaataa alas ja televisio käynnistyy kun hyppäät päälle. Se on vain hauskaa kaikin puolin!!! :-)
Iha hyvä
Erittäin hauska! Pulloja on vaikea ostaa, koska ne maksavat niin paljon ja mainoksia on paljon.
Bottle Flip 3D Vabaajamängud lnwo
No, aina kun yritän aloittaa uuden kierroksen, pullo menee hyllyn läpi, jossa se istuu, enkä voi aloittaa peliä, joten minun on suljettava peli ja käynnistettävä se uudelleen aina, kun aloitan uuden kierroksen. Korjaa tämä! Kiitos
on hyvä peli, mutta kirjaimellisesti Epämiellyttävän PELAAMATTOMAN, koska kehittäjien ahneus pakottaa 30 sekunnin videomainokset jokaiselle tasolle. se oli poistettava, mikä on sääli, että mobiilipeliteollisuus on mennyt tälle tielle, jossa kehittäjät ansaitsevat rahaa pelaamalla peliä vain 1 tai 2 kertaa pakottamalla sietämättömiä määriä mainoksia vaikeasti suljettavia sivuja, ellet tilaa. roska. tässä pelissä ei ole mitään 3d:tä
Ei heitelkää pulloa
Ihan kiva
Se on välillä todella vaikeaa, mutta se on hyvä ja voiko pelin kanssa korjata ongelman, että kun pääset loppuun saat uuden pullon thx 👋👋👋👋👋👋👋
Bottle Flip 3D Boshqalar qity
Tämä peli on todella hauska pelata. Mutta 1:llä on tapa monia mainoksia. Melkein jokaisen kierroksen jälkeen. Ja kahdelle tarvitsemme uuden taustan. Se on mukava tausta ja kaikki, mutta se tarvitsee jotain uutta. Muuten se on hauska peli pelata, kun kyllästyy
Tää on iha Pas#*
se on niin hämmentävää heti kun mainos tulee näkyviin ja alkaa häiriötä, joten annan tälle pelille yhden tähden, etkä voi epäonnistua pullon kääntämisessä, se vain saa sen laskeutumaan, joten poistin juuri sovelluksen
Haluan vain sanoa, että pelin grafiikka on mukava ja pelin laatu on myös hyvä, mainoksia ei näy liikaa (vain vähän)
Tämä peli ei ole kovin mielenkiintoinen 2 vauvani hän on 5-vuotias, koska 2 vaiheen jälkeen pullo putoaa lattialle pls tee joitain muutoksia
Pelataan bottle flip 3D Käykää tilaamassa @suomigamer663tilatkaa myös mun kanava !
tämä on pahin mitä olin pelissä ja kaapin ja jääkaapin välissä oli reikä ja se oli niin pieni ja arvatkaa mitä putosin sen läpi kirjaimellisesti miksi en saa kolikoita tai jotain, josta en pidä videoiden katsomisesta video, jonka he luopuivat minusta minuutin mittaisella, enkä pidä minuutin pituisista videoista, koska se hukkasi aikaani
Selaa Luokkia Android-Sovelluksia Ja -Pelejä
Yleensä en pidä 10-vuotiaiden "epäsopivista" mainoksista hössöttämisestä, ja ymmärrän miksi he tarvitsevat sen, mutta pelin kesto on korkeintaan kymmenen sekuntia alkutasolla, mutta ne ovat täysiä 30 sekunnin mainoksia, jotka ovat "demoja". tai lopetuskohtaus on "demo", joka on, kun napsautat sitä ja se tuo sinut varastoon. Ihminen voi kestää vain niin paljon.
lataa Minesweeper JAZZ Game apk androidille, Pelaa miinanraivajaa ilmaiseksi!. ... Bottle Flip - Lava Edition! APK
Hauska peli, mutta NIIN paljon mainoksia, en vain voi pelata sitä joskus! Siitä tulee erittäin turhauttavaa. Vihaan sitä.. Mutta pelin idea on hauska. Se siitä.
Bottle Flip 3D Jednoduché hry aljq
Miksi VIP-pääsy maksaa 5,99 dollaria viikossa!? Se vaatii niin paljon lyhyessä ajassa tuskin mistään muista eduista kuin skinistä... lol.
mä tykään tästä pelistä se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiii kiva
Ei juurikaan muutosta tasojen välillä ja tausta on hyvin epämääräinen ja tylsä
Viivyttelin aina ja se ei ole minun internet, vaan peli, aivan kuin pelaisin ja se vain näyttäisi mainoksen tai se ei antaisi pullon kääntyä, se antaisi minun vain menettää kierroksen, mikä on todella turhauttavaa.
Tämä peli on hauska, mutta siinä on niin paljon mainoksia. Päädyin poistamaan tämän pelin ladatakseni mainoksissa olevat pelit!!!!
It's interesting to take flip-flopping and turn it into a benefit. ... They don't even buy the requisite bottle or whatever.